Kulovy blesk

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:43:22 CET 2004

On Fri, 13 Aug 1999, Dzon wrote:

> I ja jsem to videl, ted mam na sitove snure k PC tri :) uzly
> ma to byt i proti obycejnemu uhozeni blesku
> ovsem funkcnost zatim nemohu ani potvrdit ani vyvratit [nastesti] :)

ja jsem protahl privod k sitovce i k videu od anteny skrz feritovy krouzek
-0 meloby to pohltit energii vlny ktera se siri po vedeni pri blesku.

lada

> --
>                                   -Dzon
>                              dzon@writeme.com

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/