univerzalni dalkac - shanim

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:43:20 CET 2004

----------
 Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
 Predmet: Re: univerzalni dalkac - shanim
 Datum: 16. srpna 1999

> lidi poradte prosim, shanim co nejlevnejsi univerzalni dalkovy IR ovladac.
>Takovej ten, co se umi ucit povely z originalni dalky.
>Staci mi dva povely (dve tlacitka), kdyz bude vic  tak to asi preziju.  A
>chtel bych aby ten ucici proces byl co nejjednoduzsi

Pred casem jsem se zabyval vyvojem krabicky, ktera umi precist kod z ovladace,
odesle po seriove lince do pocitace a z pocitace zpet na IR. Je to udelane
s Atmelem. Kdyz z toho vyhodim seriovou linku, doplnim seriovou EEPROM,
dve tlacitka a baterku, (samosrejme logiku, ktera az stisknutim tlacitka zapne
procesor) byl by z toho ovladac presne podle vasich predstav. Je to jen otazka
poctu kusu, aby se vyplatio prekreslovat tistak a shanet vhodnou krabicku.
Pro jeden kus se to rozhodne nevyplati.

						Andel
vaelektronik@mirnet.cz
www.mirnet.cz/vaelektronik