Re: Hledám konstrukci laboratorniho zdroje ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:18 CET 2004

On Wed, 18 Aug 1999 plupinek@synthesia.cz wrote:

> Tvym pozadavkum by mohl vyhovovat dvojity laboratorni zdroj z ARA12/96, 5A dava
> urcite, a tech 25V taky. Ja ho mam rozestavenej asi pul roku, nejsou lidi.
> Regulace U a I budu zrejme resit palcovymi prepinaci, pripojit tam DALAS

Jenom pozor na placove prepinace - obcas ne zcela dobre kontakti kontakty
a pri prepinani dochazi vlastne k rozpojovani. Pokud je ten palcovy
prepinac zapojen nevhodne - tak ze pri nespojeni se kontaktu vroste napeti
na vystupu - muzete pri prepnuti za chodu znicit napajene zarizeni.

|                             petrsi@jcu.cz                              |