Palicka hmyzu. (kolko Voltov?)

Vladimir Slavkovsky slavkovsky.vlado
Středa Březen 17 11:43:17 CET 2004

Zdravim.
Pred casom bola v konferencii rec o odpuzdovani hmyzu, ktorej zaver bol
subjekt tohoto prispevku. Taketo zariadenie som videl v Baumaxe za 290 Sk
niekedy zaciatkom leta. Nekupil som!!!  V Baumaxe to uz nemaju, v elektre to
stoji 800 Sk a komarov je vsade na mraky. Nemate to niekto nahodou, zaujima
ma ake napatie moze byt medzi mriezkami? Snad by sa to dalo vydedukovat zo
vzdialenosti elektrod, ake maximalne napatie by tam mohlo byt, aby nenastal
vyboj ked tam je len vdzuch... Nemam vsak vedomosti ani skusenosti z tejto
oblasti takze by som to radsej nejako odmeral, lenze ani nemam na com. 800
Sk sa mi vidi vela za jednu ziarivku a nejake trafo k tomu. Naviac sa
predavaju aj s obycajnymi ziarovkami ale je to lacnejsie len o nejakych 70
Sk. Skusil by som nieco take pre svoju domacnost zbastlit. Lebo len co
zacujem zvuk z tryskoveho motora "komarice" tak mi naskoci husia koza a
zbohom klud a spanok. Patrim zrejme do vyhladavanej kategorie. Menit krv za
inu koli komarom sa mi vidi nedostojne a spat v potapacskej kombineze s
maskou na tvari je nepohodlne.   :-))
( je ich vela aj vonku)

Dakujem, ak sa niekto ozve na tuto temu.

slavkovsky.vlado@vadium.sk