Komunikace s PCF8593 alias IIC v asembleru pro 51

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:43:16 CET 2004

Ahoj Lidicky
>----------
>Od: medusa@brajan.cz
>Komu: hw-news@list.gin.cz
>P?edm?t: Komunikace s PCF8593 alias IIC v asembleru pro 51
>Datum: 20. srpen 1999 22:36

>Prosim, neresil nekdo komunikaci po zbernici IIC na procesoru
>AT89C2051 (ci jeho odrudach)? Ja potrebuju komunikovat s
>hodinovym broukem PCF8593. A ono to nejde...
>
>Tedy: Pokud se do nej pokusim zapsat tak ACK bit je log.0 coz
>je OK, ale pokud z nej chci cist, tak se chova prapodivne. Nejcasteji
>odpovi, ze adresa je OK a pak uz posle nejake cislo a ACK je log. 1,
> [...]
Jestli se nemylim, tak na tu logickou nulu na potvrzeni ceka ten svab
od vas... pokud ctete, pokud je zapis, je jasne ze potvrzuje on...
alespon si to myslim.

>Neresil jste nekdo neco podobneho? A nebo nemate nekdo
>poresenou IIC zbernici pro 51 v assembleru??
Nekde jsem mel na I2C zdrojaky od atmela, bylo to tusim i u nej na
serveru. Kdyztak po tom kouknu.

ByE milan