BOOT prom

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:16 CET 2004

On Mon, 23 Aug 1999, Vaclav Kadoun wrote:

> No, nerad delam reklamu, ale firma IPEX nabizi BOOTROMy pro vsechny mozny
> sitovky a bootuje to zrovna z Linuxu. Ale kazda ta EPROMa ma seriove
> cislo, ktere musi souhlasit s vyrobnim cislem karty, takze je nelze
> libovolne kopirovat. Bohuzel, je to za penize (i kdyz ne moc). Autor image
> s tim mel precejen nejakou praci...

Na nasledujicich URL --

ftp://crash.fce.vutbr.cz/pub/bootroms/bootroms.html
http://www.slug.org.au/etherboot/
http://www.han.de/~gero/netboot/

je dalsi moznost - jsou to free utility ktere si muzete vypalit do BOOTROM
a bootvat pres tftp. Jeden zpusob - etherboot - pouziva predpripravene
image takze funguje jen s podporovanymi typy karet, ten druhy funguje na
principu spojeni bootovaciho software a packet driveru pro danou kartu,
takze se da pripravit image skoro ke kazde karte...

|                             petrsi@jcu.cz                              |