Komunikace s PCF8593 alias IIC v asembleru pro 51

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:43:15 CET 2004

Dobry den,

> Potvrzuju uvedenou zkusenost. Narazil jsem na to pri komunikaci s EEPROM
> 24C04, chovalo se to tak, ze to vubec nepochopilo stop/start a furt to
> posilalo dal, takze jsem dostaval kazdej treti (nebo ctvrtej???) bajt
> (misto aby to po startu precetlo adresu, tak to proste posilalo dalsi a
> dalsi...).
> Secteno, podtrzeno: pro ukonceni operace cteni neni dulezitej stop, ale
> _nepotvrdit_ posledni bajt.
>   TomM
> P.S. Pro Medusu: V TNC51 je komunikace prave s EEPROM, pokud chces,
> vybrakuj si to, zdrojak mas.

nejde ani tak o to, ze by IIC zarizeni nevzalo STOP/START
sekvenci, ale pri cteni je po nabezne hrane SCL vysunut na SDA
dalsi cteny bit, ktery muze byt nulovy. Je-li nulovy, pak drzi SDA v
nule a STOP/START sekvence nejde uskutecnit... K tomu slouzi
ACK=1, ktery zakaze pri dalsi nabezne hrane SCL poslat dalsi
data...
Hynek Sladky

P.S. Take mi to trvalo dost dlouho, nez jsem prisel na to, proc mi
to cte jen obcas...