Crack

Karel Strobach karel.strobach
Středa Březen 17 11:43:14 CET 2004

>Za dobrotu na žebrotu.

:-(( Jakou dobrotu??? Jako ze posilat cracky do verejne konference,
je dobry skutek?

>Vy - pokud se tim neživíte a děláte to pro zábavu nebo jako student (já),
>tak máte na to, aby jste si jen tak koupil full version ?
>Ten kdo se tim živí tj. něco si díky tomu vidělá to stejně musí koupit
>jinak by ho měl problémy a to už je jeho starost.
>TO JE MUJ NAZOR.

Toto je "dobre" tema na flamewar, coz bych nerad. Mate docela zajimavou
logiku, ale chtel bych jen pripomenout, ze software je _zbozi_ jako kazde
jine. Snad jen s tim rozdilem, ze napr. auta se nedaji posilat jako
attachmenty k mailum. Jinymi slovy, to co provozujete, je docela obycejna
kradez. Zamyslete se nad sebou.

Pro informaci: elektronika a programovani je z asi tak 90% mym
konickem a jen vyjimecne si tim neco "vydelam". Uvozovky pouzivam
proto, ze naklady vysoce prevysuji zisky. A budete se divit, veskery
software kupuji.

s pozdravem
Karel Strobach
kaes@iol.cz