Crack

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:14 CET 2004

lidi neblaznete! Nema cenu si mezi sebou hrat na moralisty. Je naivni si
nalhavat, ze budu kupovat vyvojove prostredi za 30k na to abych si ubastlil
hazeci kostku s jednochipem. Jestli mezi nami nekdo takovy je, tak si ho
velice vazim, ale presto si myslim (nebo spis doufam), ze jsme vsichni na
stejne strane barikady a jsme tu pro to abychom si pomahali a ne delali
pakarnu. Nechci se zastavat softwaroveho piratstvi (sam jsem se
programovanim zivil), ale to co se tu deje se pred davnym casem probihalo v
diskuznich na FIDO siti. Lidi stale vic napadali ostatni, kazdy si zacal
davat dobry pozor co pise, prispevky byly o nicem a nakonec ti nejlepsi
znechucene odesli... Prosim vyvarujme se toho.
Ja se verejne priznavam, ze ten prispevek kvuli kteremu se strhla tahle
diskuze povazuji za mimoradne hodnotny (a to i pres to, ze mam KOUPENY
vyvojovy system od IAR). Mozna, kdybychom si nechteli navzajem ukazovat jak
jsme moralne na vysi, byly by tu prispevky a veci ze kterych bychom meli
uzitek vsichni (a ktere stejne vetsina pracne lovi v hlubinach Internetu).

  												zdvorak