Regulace tep. PC

Hruska Ladislav hruska
Středa Březen 17 11:43:13 CET 2004

>ja bych vam radil vubec se regulaci nezabyvat, protoze mnohem vic nez
>vetracek dela hluk hardisk. Udelal jsem si regulator s 555 a diodou jako
>snimacem, krasne to fungovalo, jen ten hluk byl porad stejny :))) Krome
>toho mam docela nadupanou pretaktovanou masinu, takze snizene proudeni
>vzduchu skrz case je nezadouci...
>
>S pozdravem
>
>Vaclav Kadoun

Nejde mi ani tak o hluk pri praci ,ale spise o hluk pri sledovani ATI-TV,to
uz byva HDD stejne v klidu a CPU uz nic moc nedela .Zvlaste vecer kdyz je
ticho tak ty vetraky dost rvou. Tak me napada jestli by se treba nedala z PC
ziskat informace o vypinani HDD  podle nastaveni v BIOSu,coz by mohlo snizit
otacky ventilatoru treba o 30% ,ikdyz by to melo byt stejne zavisle na
teplote.

L.Hruska