Obrazovka/Osciloskop

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:13 CET 2004

>2. Sla by obrazovka z tohoto monitoru pouzit na stavbu osciloskopu ? -
>Nepotrebuju zadny zazrak,

Nejspis ne, osciloskop potrebuje elektrostaticke vychylovani (desticky),
nikoliv magneticke (civky), jako ma televize.

Pred delsim casem jsem take zvazoval stavbu osciloskopu (v dobach, kdy jsem
si jeste nedovedl predstavit, co to muze obnaset), ale pak jsem tuto
myslenku zavrhl. Pokud ma osciloskop slouzit k mereni a ne k uspokojovani
tvurchich pudu behem stavby, bude lepsi koupit hotovou vec. Pokud stavet,
tak podle overene konstrukce, par se jich na webu najde - vetsinou jako
adaptery pro PC.

Ja vim o bazaru v ulici Trojanove v Praze, je to az skoro u nabrezi, pak je
tu internetovy bazar www.ei.cz . Cinske znackove osciloskopy prodava GM
elektronic, dale mame Tektronix, Hewlet Packard, LeCroy, podle vlastniho
uvazeni a naditosti penezenky. Dalsi moznosti by byla osciloskopicka karta
do PC.

J. Hanzal