Toshiba Photo PDR-M3, napajec PDR-ACM1E (220V) a PDR-ACM1A (120V)

VP vpetr
Středa Březen 17 11:43:13 CET 2004

Pokud muzete poradit v nize uvedenem problemu, prosim napiste (+ CC: na mou adresu), diky.

-vp
v USA som kupil fotoaparat znacky Toshiba PDR-M3, ktory ako prislusenstvo obsahuje adapter PDR-ACM1A (input: AC120V 50/60Hz 12W, output: DC5V 1.5A). Tento adapter vsak nejde pouzit v nasich podmienkach a v manuali doporucuju tento zamenit za PDR-ACM1E.
Moj dotaz znie - neviete mi poradit, kde by som mohol kupit adapter PDR-ACM1E, popripade kde by som mohol kupit adapter s vystupom 5V a 1.5A?