Prilohy znicene nekterym postovnim programem

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:43:13 CET 2004

Existuje jeste dalsi zpusob.

Pres Ctrl+C zkopirovat text z e-mailu od ---Next.... do ---Next... a potom to vlozit do souboru. Pomoci Windows Commanderu a Soubory/Rozkodovat soubor (...) vam z toho textu vyplivne do zvoleneho adresare soubor.

	S pozdravem
				měřák
				petr.minar@kleibl.cz

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele Petr
Simek
Odesláno: 26. srpna 1999 9:29
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Prilohy znicene nekterym postovnim programem

On Thu, 26 Aug 1999, Tomáš Dresler wrote:

> [...]
> Linuxu rucne, a tak jsem prisel na to, jak dostavat ven prilohy. Proste
> ulozite zpravu, ktera obsahuje prilohu jako text (pokud postovni klient
> nerozpozna hlavicku), do souboru a textovym editorem (nejlepe Volkov :)
> vymazete vsechny casti, ktere predchazeji te priloze a zacinaji na '--- Next
> part ..... ---'. Soubor opet ulozite, tentokrat s priponou .eml a otevrete
> znovu. Po dvou ci trech pokusech jste jiz na spravne ceste a urcite se vam
> to podari.
>
> P.S. nemazte si originalni maily, dokud si nebudete jisti, ze jste tu

pokud mate na mysli ten crack, tak moje reseni bylo - poslal jsem si sam
sobe email s prilohou - kdyz mi prisel ulozil jsem ho do folderu test
pak jsem ulozil dotycny necitelny mail take do folderu test a nakonec jsem
editorem otevrel soubor test s folderem test a vymazal radky tak
aby tam kde byla priloha meho dopisu byla nyni priloha (jen ta base64
coded zip file) kterou chci (a samozrejme nezapomenout na tu ukoncovaci
radku) a pak uz mi to mailer otevrel (ve folderu test) a ulozil ....

Pakarna ....

>                    Tomas Dresler

|                             petrsi@jcu.cz                              |

---