Komunikace Modemu s okolim

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:12 CET 2004

>Mohu-li uvest na pravou miru predesle informace z titulu sve
>specializace na modemy, tak je to takhle.
>Modemy opravdu umi autodetekci rychlosti na seriovem portu a to i
>velmi stare 2400bps. Deje se tak na zaklade ASCII znaku A, ktery
>ma v binarnim tvaru charakter pravidelneho stridani 1 a 0.

malo ktery znak je tak asymetricky jako zrovna A (41hex = 01000001bin) a
navic "a" ma uplne jiny kod, takze tim pravidelnym stridanim to nebude. Spis
bych si tipnul, ze se s modemy komunikuje vzdycky ve formatu ??,n,8,1
(alespon neznam modem, kterej by mel jinej). A urcit prenosovou rychlost
(vybrat z tabulky) podle sirky jednoho bitu uz neni takovej problem.

>Minimalni pocet vodicu pro spravnou komunikaci je 9, viz zapojeni dle normy
RS232C.

no tak to si rozhodne nemyslim... Wokna tusim stejne podporuji jen RX, TX,
RTS a CTS.