Atmel

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:11 CET 2004

>1 ) Zacinam si hrat s Atmelem a zajimalo by me, kde najdu na inetu popis
>instrucniho kodu procesoru AT89C2051, a hlavne popis jeho registru ? V
>katalogovem listu to neni !
Podarilo se mi pred casem koupit CD od firmy Koala Elektronik z Brna, stalo
100Kc + obvykle priplatky. A take samozrejme jiz zmineny www.atmel.com .

>2) Proc mi eval. vers. Keil C pro 8051 i kdyz nastavim memory model na Small
>2K linkuje kod od adresy 4000H ?
Aby se nedalo demo ve skutecnosti dost dobre pouzivat a programator si
vyskemral na sefovi zakoupeni plne verze.

Pokud se jedna o hrani, jsou k dispozici volne sirene vyvojove prostredky,
tradicne nejvice zastoupene budou ruzne assemblery (napriklad tabulkami
rizeny assembler TASM), ridceji pak vyssi programovaci jazyky (priklad z
hlavy nevim, tady me snad doplni uzivatele procesoru '51). Zkusil bych i
casto zminovane stranky www.8052.com, mohly by mit alespon odkazy.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/