Pro Honzu

Stepan Husek husek
Středa Březen 17 11:44:42 CET 2004

Mazac Marcel p??e:

> Honzo, psal jsi ze mas cracklou fomicu, mel bych taky zajem. Ozvi se mi
> na soukromy mail. Mam ti taky co nabidnout.
>
> Marcel
> E-mail : mmaz@cce.cz

	K tomuhle dopisu musim neco dodat. V 10:02 dnes mi p. Marcel Mazac
zaslal dopis k m? kritice. Po precteni toho, co tady pise do konference,
jsem se rozhodl ho zverejnit (vzhledem k jeho obsahu a tematice se
necitim
byt vazan listovnim tajemstvim). Pro uplnost dodavam, ze tuhle vyzvu
odeslal
drive, nez jsem mu stihl odpovedet. Doufam, ze ostatni, kteri se citi
"chudymi" jako on , nebudou nasledovat jeho prikladu. Argument, ze kdyz
na
to nemam tak si to ukradnu, je zcela nepripustny a scestny. V odpovedi
upozornuji, ze ONO TO JDE i s par korunama v penezence a ze NENI NUTNE
SHANET
NELEGALNI SW, staci chtit!!!!

Mazac Marcel p??e:

> Vazeny kolego !!!
>
> Nechci vas nejak urazet, ale nejsem jeste plne pracujici a navic oproti vam nemam penize
> na to abych si nejaky system zakoupil. Nevim jak vy ale ja nemam 20 tisic
> abych si koupil ostrou verzi Formiky. Autori zadnou slevu pro amatery
> neposkytuji. Mate sice pravdu, ze kradeni SW je nelegalni, ale pochybuji, ze
> vy mate vsechen SW koupeny legalne.
>
> S pozdravem
> Marcel Mazac
> E-mail : mmaz@cce.cz

Vazeny kolego,

        ve svem dopise jsem zamerne nenapsal, ktery SW mam a za kolik.
Sice se to dalo vydedukovat z podrobnosti udaju, ale stejne jsem se tim
nechtel chlubit. Takze mam Formicu 4.2 omezeny system na 150 soucastek
/750 vyvodu a zatim mi to zcela postacuje (motherboardy nenavrhuju). Dal
jsem za to kompletne i s DPH cca 8250,-, coz se mi jevi jako jeste
snesitelna cena pro amatera. Az si vydelam, koupim plnou verzi. Umim si
plne predstavit, ze s platem par 1000 se opravdu rozhazovat neda.
Nicmene
tady mi slo zejmena o princip, a ten je proste je dany.
        Nevim, jak pozorne jste to cetl, ale smyslem dopisu nebylo pouze
vyjadreni rozhorceni nad verejnou distribuci nelegalniho SW, ale zejmena
UKAZAT, ZE TO JDE I ZA PAR STOVEK, MAX. TISICOVEK. Udelejte si
statistiku,
jak velke desky delate (pocet soucastek, vyvodu, ...). Jak jsem
zduraznil
na konci, mnoho amaterskych desek se da udelat pomoci demo SW, ktery
lze LEGALNE sirit a pouzivat. Pokud se do toho nevejdete, da se bud
investovat do nejake ocesane verze (to se vam zda 980, cili nejakych
1200,-
i s DPH opravdu tolik?). Pokud delate velke veci, a to se taky stava,
mate
v zasade dve LEGALNI moznosti: bud si to nechat u nekoho namalovat (to
sice
stoji penize, ale kdyz prinesete uz nacrtnuty navrh a pujde tak vlastne
jen o prekresleni, tak to muzete mit docela levne) nebo si poridite
nejaky
strasi SW, ktery neni nejkomfortnejsi, ale je uvolnen do pouzivani v
neomezene
verzi. Ja jsem nabizel napriklad Ferdu Mravence, ten je opravdu ZADARMO
omezeny na eurokartu nebo V PLNE VERZI na CD Ferda Mravenec ca nejakych
490,-
i s DPH (cena muze trochu kolisat). Podrobnosti a odkazy jsou nove na
http://www.formica.cz/. (max.investujete do nejake diskety nebo do casu,
nez to stahnete z internetu).
        Takze zaverem: JDE TO, staci chtit a vedet jak. Doba, kdy bylo
vsechno
zadarmo uz proste neni a uz nebude. Pokud byste mel zajem, mohu Vam
nakreslit
zadanou desku prip. i s vyrobou za velmi lidovou cenu.

Stepan Husek