Pro Honzu

Vojáček, Petr petr.vojacek
Středa Březen 17 11:44:42 CET 2004

Kdyz dovolite, taky bych k tomu neco podotknul, proste mi to
neda. Pokud ma nejaky clovek Formiku za osum tisic, tak ji
urcite nema na to, aby si na ni jednou za mesic vytvoril pro sebe
plosnak, spis se tmi zivi, a tim si na to vydela.
Ted jeste zalezi na tom, jakym zpusobem si na to vydelava. Tim
narazim na v posledni dobe se rozmahajici jev, ze se v A-radiu
objevi planek, obsahujici obvykle AT89C2051 nebo jiny ATMEL,
a u toho adresa, kde si muzete naprogramovany procesor
objednat- za patricne vyssi cenu. Autor takoveho clanku jiste dostal
zaplaceno za clanek, a jeste chce vydelavat za programovani
procesoru. At si (podle me) neco takoveho strci do spic.

Ale k takovym jiste pan Stepan H. nepatri, ze ?

			Ing. Petr Vojacek