Pro Honzu

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:42 CET 2004

On Friday, April 02, 1999 1:49 PM, Martin Marusak
[SMTP:m.marusak@samo.cz] wrote:
> Neda mi to, abych k tomu nenapsal par vet. O etice spojene s
Ani me ne, i kdyz vam davam za pravdu, ze se o tom diskutuje skoro
vsude.

> Jsem ale zvedav, jak se spravce konference vyporada s prispevky
> typu
> "nevite nekdo o dobrem a velmi levnem SW pro...., poslete mi prosim
> soukromy mail...". Bude to asi tezke.

Nijak, to neodporuje zakonu. Neni to ani zavirani oci, protoze ten
clovek opravdu muze chtit levny program a za nej autorovi zaplatit.
Pro nekoho muze byt i 100 000,- levne. Nechci predpokladat, ze
vsichni krademe sw i kdyz je to skoro pravda, nebot podle ceskeho
autorskeho zakona neni platna ani GPL protoze vylucuje penezni odmenu
autorovi. Mozna to bude tim, ze program je literarni dilo a zakon je
o mnoho starsi nez ja. Ale to jsem odbocil.

> Kazdopadne ale me osobne pripadaji prispevky ve stylu "dnes shani
> crack
> -> zitra vytuneluje (moji) banku", nebo "byt ja spravcem
> konference",
> trosku demagogicke.

At si to rikaji spravcem jsem JA.

> Mimochodem, vite, ze i na strankach HW serveru se dozvite, jak
> cracknout
> program, ktery by se jiste hodil? Zkuste
> http://www.hw.cz/software/fineprint/fine_print.html.

Diky, uz ne. Zametl jsem pred vlastnim prahem. I kdyz asi ten uklid
nebyl moc dukladny.

> Nechci tim kradeni SW nijak propagovat ci obhajovat. Mnozi z nas
> jsou
> tvurci SW a tak na to maji urcite svuj nazor. Zajimave je, ze nikdo
> tak
> prehnane nereagoval na temata souvisejici s crackovanim tel. karet
> nektera dalsi.

To se ti zda prehnane? Nevim jak to bylo s kartami, ale tema bezelo
nekolik dni nez jsem zacal neco delat. Stale jsem doufal, ze utichne
bez represi. Bohuzel ne.

Moc to tema vsak nerozvadejte, je to preci jen mimo zamereni
konference. I kdyz v tomto nechci byt prilis prisny. Spise mi jde o
to co by mohlo byt zajimave alespon pro vetsi cast ctenaru.

> M. Marusak

Tomas Kouba

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba@hw.cz>