Progr. AT - dotaz

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:44:41 CET 2004

Prominte moji blbost,
ale mam takovyto problem. Postavil jsem
programator ATMELU dle dokumentace HW, originalni
DPS. Po pripojeni k PC software hlasi, ze
programator nenalezl. Tak jsem to krokoval a
meril. Na datovem i ridicim registru je to v
poradku, na vystupu z multiplexeru uz vsak ne.
( software ukazule na vstupu stale 00000000?) Uz
jsem vymenil i multiplexer 74LS157, vysledek
stale stejny. Dale jsem si napsal programek,
ktery zapise do datoveho registru, a zpetne to
precte pres multiplexer. Vysledek ponekud jiny,
"vetsinou" se lisi pouze jeden bit.
Zkouseno na 3 PC.
Pokud by me mohl nekdo kopnout, budu velice
vdecny.
			S pozdravem

Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz