LPX board

Vladimir Volak volak
Středa Březen 17 11:44:41 CET 2004

Vazeni,
velmi intenzivne shanim tzv. LPX motherboard pro Pentium. Protoze nevim,
jestli je termin LPX obecne pouzivany, tak na vysvetlenou :
deska ma format cca 210 x 260 mm, ma implementovanou VGA, na uzsi starne ma
na desce vsechny konektory, tj, 2 x seriovy, paralelni port, VGA monitor,
klavesnice a mys. Konektory pro karty jsou vyvedene na staflich, tzn jsou
paralelne s deskou.
Cele to snazeni ma vyznam ten, ze je pocitac vysoky do 10 cm.
Je mi jedno, jake to bude Pentium, staci i non MMX, ale mel by to byt Intel,
ne jen pro klony.
Tu zoufalost provadim proto, ze musim nahradit desku s 486 procesorem tohoto
formatu Pentiem a jsem omezen dirou pro pocitac, ktery je vestaven (zasunut)
do pristroje.

Dik za kazdou radu
 Vladimir