443.92MHz zosilovac...

Tomas.Kapostas@asdo.se Tomas.Kapostas
Středa Březen 17 11:44:39 CET 2004

HI!
Velice diky, ze si sa ma aspon ty zastal, v ociach ostatnych som sa stal
stvancom a kriminalnikom... :-))))
podla mojich vedomosti 443.92MHz je vyhradene pasmo pre tieto srandicky, a
ta moja homologizovana (!),
nema podla mna tych mne dovolenych 10mW. preto som sa pytal, ako z toho
vytlacit trocha viac, samozrejme
v medziach "normy". No a dostalo sa mi tak akurat toho "fajnovieho hnoja".
Takze da sa to? Ako?
Tomi.