Zdroj

czeh czeh
Středa Březen 17 11:44:38 CET 2004

Nevim kde mam chybu, delam zdroj na 12V/max.2A pro radiostanici...
Mam tam stabilizator 78S12 a mam na vystupu po zaklicovani /zacnu
vysilat/ 18V ???!! A na watmetru jenom 1,5 W vysilaciho vf. vykonu....
Poradi nekdo ???
Napeti jeste odebira LED pro indikaci napajeni...
Radiostanice ma max. 3W,coz je sice malo,ale zatim nevim jak vykon
alespon na 4W zvysit,kdyby nekdo vedet jak na ALBRECHT AE 5212
upravu provest nebo kde sehnat servisni manual at mi prosim ozve!!!

S pozdravem
Bobr

PS: Jeste bych potreboval odrusit pocitac /386DX25MHz/,tedy spise
neco strcit mezi zastrcku a zasuvku, nevi nekdo kde hledat
informace nebo jak na to ? Hlavne neco levneho.