Prokoveni plosnaku

Martin Sanek martinsa
Středa Březen 17 11:44:37 CET 2004

Ahoj lidicky
Omluvte uboheho amatera. Delam zrovna nejake zarizeni s PICema
a potrebuju udelat jeden funkcni vzorek jako muster. Nevim jestli
to vubec neco vynese a tak do toho chci vrazit pokud mozno co nejmene investic. Dostal jsem se ale do problemu s oboustranym plosnakem.
Problemem neni udelat plosnak, ale prokovy. Puvodne jsem si myslel,
ze v miste prokovu proste priletuju skrz plosnak dratek. Jenze
co u soucastek? ( mam na mysli kondiky " na vejsku"). Tam se to proste
neda udelat pokud je chci strcit az dolu. Profesionalne se to prece
normalne dela ale ja nemam ani tuseni jak. Nemate prosim nekdo
myslenku jak by se to dalo prokovit? Diky za kazdy napad.

Martin
martinsa@macron.cz
P.s. neni to zadny velky stupen integrace, ale spoje prochazeji bezne mezi  vyvody (IO)