Mikrokrokovani s '51

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:44:37 CET 2004

Vazeni kolegove,

zajimal by mne vas nazor na pouziti AT89Cxxxx na rizeni krokovych motoru
s pouzitim mikrokrokovani.
   S kamaradem na tom delame uz nejakou dobu, ale vysledky nejsou moc dobre.
Tim mikrokrokovanim myslim minimalne 8 a vice ( radeji vice ). Vim ze existuji
ruzne obvody pro toto pouziti ( take drahe ), ale take vim, ze toto lze udelat na '51.
Meli jsme v rukach zarizeni, kde 1 PIC obsluhoval 2-4 krok. motory ( s mikrokrokovanim),
a dalsi PIC prijimal data po seriove lince a predaval povely tomu prvnimu.

Mne staci pomoci se zakladnimy proceduramy pro obsluhu 1 krok. motoru s
mikrokrokovanim.

S pozdravem

                  merak