gyroskop

Dušan Slavětínský dslav
Středa Březen 17 11:44:35 CET 2004

Trochu teorie (pokud je muj nazor spatny tah ho poopravte)

1. Na AD serveru jsem nasel pouze akcelerometry (mozna jsem spatne
hledal).
   Ten mejcitlivejsi mel rozliseni 2mg.
2. Modelarske gyroskopy ridi uhlove smer. To znamena ze v gytoskopu jsou
   tyto senzory 3 pootcene o 120 stupnu uhlova rychlost se vyhodnocuje
ze
   vseh tri senzoru.
3. Dale je v gyroskopu uP se slozitym sw ktery ridi smer (kompletni
regulace)
4. Modelarske gyra reguluji s presnosti 50 Deg./S. Pro dodrzeni malych
rozmeru
   musi byt senzory velmi blizko sebe. Z toho plyne mala zmena zrychleni
pri
   zmene uhlove rychlosti. Senzory by musely byt mnohem citlivejsi.

Myslim ze duvod proc gyro stoji radove stovky DM asi bude.

Hezky den Dusan Slavetinsky