Brno - prodejny

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar
Středa Březen 17 11:44:35 CET 2004

Pokusim se nacrtnout trasu.
	Kdyz vyrazim od hlavniho nadrazi CSD po Masarykove ulici (takova
hlavni obchodni trida s kolejemi) smer
namesti Svobody, tak po leve strane je obchod s elektrospotrebici, kde je v
1.patre oddeleni soucastek.
Kdysi to byla celkem dobre zasobena prodejne, dnes vsak uz jen doziva a
nedosahuje zdaleka sortimentu
GM. Nekdy se tam ale da jeste neco sehnat.

	Pokracujeme-li dale az na namesti namesti Svobody a z neho ke
kostelu sv. Jakuba (goticky kostel
jasne viditelny na "obzoru"), tak za nim do prava v ulicce je po leve strane
maly obchudek. Dost dobry.
Vsehochut. Stoji za to nahlednout.

	Dale se vratte zpet na "koleje" a pokracujte dale smer moravske
namesti. Staci je sikmo doprava prejit (pres park
kolem fontanky) a dorazite na dalsi velkou ulici (Roozveltova s kolejemi),
kde po par krocich (50 m) po leve strane
narazite na GM. Ohledne rozsahu nabidky asi neni co dodavat.

	Drive byla jeste prodejna SOS . Kus dale od GM po kolejich pryc od
centra po prave strane, ale ted mi kolega rika, ze tam byl
cca pred deseti dny, a ze je to tam zrusene.

Ponekud dale od centra je prodejna Jaromira Bucka. Velmi zajimava pro
bastlire. Zde vsak radsi adresu
Vranovska 14, 614 00 Brno  (a web http://www.clavis.cz/bucek/) .
Ale presto se pokusim pro zaryte pesi turisty dat maly  navod.
Kdyz se budete vracet od GM zpet k nadrazi, tak uprostred Moravskeho namesti
zahnete vlevo vydate se nazdarbuh.
Nejdriv z kopce, pak do kopce (vlevo minete detskou nemocnici), zase z kopce
az dorazite na krizovatku, kde se krizi tramvaje.
Tam se date vpravo a na pristi krizovatce (T - a opet saliny) jiz je videt
prodejn BUCEK.

	Doufam ze jsem svym polopatistickym zpusobem vykladu neotravil ty
znalejsi a snad to trochu pomuze.

			Tak nashle v Brne

			Zdenek Kaspar