HW Pouzivani nehomologovaneho modemu vs Telecom

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:44:35 CET 2004

Ahoj lidicky,
>----------
>Od: tcsbrno@mbox.vol.cz; tcsbrno@mbox.vol.cz
>Komu: hw-news@mobil.cz
>P?edm?t: RE: HW Pouzivani nehomologovaneho modemu vs Telecom
>Datum: 15. duben 1999 08:49

>Nevim jak Vy, ale ja jsem se za 5let sve praxe setkal zasadne s
>kapacitou 470nF u zarizeni dovazenych z venku  a nehomologovanych,
>to uz je nameritelny rozdil.
presne tak ve vetsine dnes prodavanych zarizeni je kapacita
kondenzatrou u zvonku
onech 470nF , ale take jsem videl uz i 680nF, zalezi na vyrobci...
jinak myslim, ze tohle neni zavada pro kterou by nemohla byt vydana
homologace (nemuzu to ale rici s jistotou, homologace nevydavam) jinak
co se tyce danych parametru vyzvaneciho obvodu, jeho vysledna impedance
by mela byt cca. 7kOhm. ale urcite by nemela byt nizsi, protoze by pak
prilis zatezovala nektera zarizeni jako jsou napriklad PCM2 a podobne.
Jde o to, ze se uz nekolikrat stalo, ze pristor s mechanickym zvonkem
toto zarizeni natolik zatizil, ze nebylo schopno jej utahnout. nekdy se
to stavalo i pri dvou zapojenych pristrojich... Resilo se to vetsinou
tak, ze se davali do tech telefonu melodicke zvonky. (bylo to tesne po
revoluci a tak 90% pristroju byli stare BS, ES do kterych se dali nasroubovat)

ByE milan(milan.klesa@spt.cz)