=?us-ascii?Q?Re:_TCP/IP_opet_-Odpov=EC=EF?=

Ing. Tomas Drajsajtl tdr
Středa Březen 17 11:44:35 CET 2004

>Nasel jsem nekde na Internetu popis chipsetu pro 10/100 MBit Ethernet
>k jednocipum - ICS1890. Mam v planu to casem pouzit do prave vyvijeneho
>zarizeni jako alternativu RS485. Na pozadani zaslu PDF.

Je to sranda odpovidat sam sobe...

Dostal jsem mnoho zadosti na zaslani dokumentace k ICS1890.
Dvema jsem to zkusil poslat, ale protoze soubor ma pres 1,5 MB a
dotycni nemeli tolik mista ve schrance, zase se mi to vratilo.
Proto jsem jej umistil na nas www server - necham to tam tyden do
23.4.1999.
MEJTE PROSIM OHLED K NASI POMALE LINCE A
STAHUJTE TO AZ PO 16. HODINE NEBO O VIKENDU.

Zde je adresa: http://www.digitus.cz/download/ics1890.zip

Ing. Tomas Drajsajtl; Hanza Card s.r.o. Prerov; http://www.digitus.cz/
Personal homepage: http://tdr.digitus.cz/