tv signal - video

Lubomir BERKY berta
Středa Březen 17 11:44:33 CET 2004

Hi
Nenech se m?lit. Rukou mi proslo jiz par televizoru a ze by nektery VFdil
vyblil primo AUDIO/VIDEO jsem jeste nevidel a to uz vubec ne u CB
televize.Vetsinou ze vstupniho tuneru leze OMF(obrazova mezifrekvence) za
touto krabickou je jeste dalsi krabicka ktera signal musi demodulovat.
Ale k veci
Pokud nejakym jednoduchym zpusobem z toho dostanes A/V at uz pomoci
soucastek nebo nejakeho modulu. Tak ses za vodou,protoze ty vstupni dily se
daji sehnat v cenach okolo 900Kc a ty lepsi maji ovladani pomoci I2C
sbernice.

Lubomir BERKY
berta@atlas.cz