OTACKOMER S ATMELEM

Rius SANTARJ
Středa Březen 17 11:44:32 CET 2004

*Vazeni!
*Chtel bych realizovat 4 mistni digitalni otackomer do FELICIE.
*Mam k tomu AT89C2051 s 20MHz krystalem.
*Zjistil jsem ze z ridici(vystup pro otackomer) jednotky lezou pulsy
*s pomerem puls/nula 0.4 a to:
*pri volnobehu( 800 ot/min)  puls = 10ms ,nula 25ms
*pri 5500 ot                            puls = 2ms nula= 5ms
*Cislo nacitane citacem je v rozmezi  D05H - 411AH.
*Citac pracuje v rezimu 16-bitoveho citace s harwarovym plnenim.
*V Pameti budou 4 bunky,kazda pro jeden segment.
*Muj problem, je jak cisla D05H -411Ah  z registru  casovace
*prevedu na cisla 800-az
*5500 a nacpuje do 4 pripravenych bunek.Osmi bytovy
*registriky,se zdaji byti ponekud male.
* Muze mi nekdo pomoc?
*                                 diky      Pavel  (vagnerp@feld.cvut.cz)

Jednoduchym, ne vsak casove nenarocnym, resenim by bylo vytvorit si
SW dekoder, ve kterem by se data s urcitou periodou prepocitavala.
Resil jsem timto zpusobem meric okamzite spotreby automobilu. (taktez
pomoci malyho atmelika)
                                        Rius