Mrkajici monitor - VN?

Lubomir BERKY berta
Středa Březen 17 11:44:32 CET 2004

Hi
Takze ten konektor se nachazi pobliz VN trafa. Je pres nej pripojena
jakasi pomocna civka z cerneho dratu (1.5 prurez,par zavitu),ktera je
nabastlena na vych. civky obrazovky. Staci konektor vycvaknout a draty
pripojit natvrdo.Nestaci zapajet studenaky ze spodu desky protoze konektor
nevede uvnitr a take se tim pekne zahriva. Pozor - neprehodit draty. Jeden
je oznacen u konektoru cervenou buzirkou.
Tuto civku mela jen urcita serie techto monitoru.
    Dalsim neduhem teto serie monitoru bylo rozpadani obrazu po
zahrati(horizontal synchro). Resi se montazi pridavneho modulu s 555.

Lubomir BERKY
+420 603 366489
berta@atlas.cz