pada mi to ?!

Véna Kovář kovar
Středa Březen 17 11:44:31 CET 2004

mam takovy problem. Mam bigtower a v nem normal desku s TX chipsetem.
Problem je v tom, ze kdyz je nezakrytej, tzn. je videt do vnitr, funguje
docela
dobre. Ale jakmile ho zakryju, zacne z niceho nic padat, nebo se dokonce
samovolne restartovat, coz mi vadi nejvic. Uprostred prace se sam
restartuje.
Zkousel, jsem cictit kontakty u desek, dival jsem se na umisteni ve
slotech, ale
nic z toho nezabiralo. Je mozne, aby nejak ten dekl ovlivnoval beh desky

Zkus overit kontakty na pametech - nevim co ma ten TX SIMMy nebo DIMMy.
Mel jsem nekolik problemu se SIMMy, kdyz se sesel tenky kuprak na SIMMu s vetsi toleranci slotu na bordu, tak to delalo psi kusy. Podle mych zkusenosti se pameti ohrivaji spolecne s procesorem nejrychleji a po ohrati se ty SIMMy nahodne odpojovaly. Nekdy se dokonce stalo, ze po zapnuti nenasel bord pamet a bylo treba moduly pritlacit do slotu.

Zdar Vena Kovar kovar@brocca.netx.cz