SW: ??Nova unita CRT pro PASCAL

Novosad@vos-kh.cz Novosad
Středa Březen 17 11:44:30 CET 2004

> Zdravim,

> existuje aj patch, ktory patchne priamo exe ... cez vikend
> by som ho mohol niekde najst, ak by bol zaujem ...
> .. nikdy som ho vsak este nepouzil, takze nemam priame skusenosti
>
> robert

No ten programek, ktery patchne primo exe by byl taky dobry (a
kdyby fungoval bezchybne, tak mozna jeste lepsi), kdyby jste ho nekdo
meli, tak prosim sem s nim. Taky jsem slysel o rezidentu, ktery se
spusti pred nechodicim programem a ten potom chodi (i kdyz nekdy s
problemama). Tak kdyby jste nekdo meli i ten rezident, byl bych Vam
vdecen.

	Dik Karel N.