cd-r audio

Lubos Voros lubos.voros
Středa Březen 17 11:44:29 CET 2004

Nieco podobne ma Kodak. V strede je ciarovy kod, ktory je citany laserom a
ak nesuhlasi tak CD je ignorovane. Je to urcity sposob, ako si Philips
prilepsuje. U kodaku to malo vyznam na autorizaciu CDROM-ov pri vytvarani
prezentacii a automatickom identifikovani CD z CDROM archvivu (az 1,000,000
ks) pouzivanych pre Kodak photo CD. U Kodaku to ma svoj dovod v tom, ze
taketo CD maju zaruku 100 rokov, co pochybujem u Philipsu. Skor toma
opodstatnenie u profi veci, co je vlastne Philips audio master creating
system.

Lubos