DCF

Steve stif
Středa Březen 17 11:44:29 CET 2004

Ja som kedysi planoval robit ten prijmac (z tej stranky M.P.) s UE2125, ale
aj ked sa mi po strasnom a umornom patrani podarilo ten obvod zohnat, medzi
casom som ziskal prijmac ako hotovy modul, tak ten povodny som uz
nestaval.....krystal freq. 77,5kHz nie je tiez lahko 'k mani' a robit delicku
som bol lenivy :)

(v tom davnom case som sa snazil kontaktovat mailom p. Michala Poupu, ale
marne (koli tym obvodom))

ale k veci....
nedavno som dokoncil konstrukciu s PIC...je to taka 'suplikova' varianta -
pic, citace, budice...

tie spominane aradia budu asi: A1/97, A6/97, A8/94, A9/94, A11/95
uvadzane obvody od telefunkenu Uxxxx sa uz nevyrabaju, ale informacia priamo
od telefunkenu je ze maju za ne nahrady...

                               Steve