??Nova unita CRT pro PASCAL

Slava Kmoch slava
Středa Březen 17 11:44:29 CET 2004

Hm,
  tak to je fakt zajimavy, no ja mam AMD K6/233 (ekv. Pentium II) a nemam
zadny problemy a to mam kamose, kt. maji este lepsi a taky no problem, ale
je to mozny, ja se o tohle nikdy nezajimal.
  Moznosti:
1) pouzit jiny Pascal
2) CRT neni zas tak dulezita jednotka (rozhodne min nez unit system ;-), tu
uz bych delat nechtel.

No mozna by na to byl nejlepsi QBasic ;-)))

P.S. Astronom amater, co rikas na zatmeni slunce 11. srpna??