MP3 dalkove ovladani

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:44:28 CET 2004

Jasne, ze zamyslel a i udelal. Kamarad mi dodal auticko na dalkove
ovladani (cena radove 300Kc), ja z neho vykuchal prijimac a misto
motoru zapojil antiparalelne dva optocleny. Jejich tranzistory
spinaji napeti na GamePortu (vstupy pro tlacitka - jsou tam 4), ktery
obcas testuji. Vysledek je ten, ze programek v Delphi posila message
WINAMPu. Dopredu a dozadu na dalkaci znamena dalsi a predchozi
pisnicka.

Vic to neumi. Je to jen hracka na jeden vecer komplet postavena ze
supliku...

Cau, Pavel