MP3 dalkove ovladani

Lubos Jerabek lubos.jerabek
Středa Březen 17 11:44:28 CET 2004

>Protoze, co kdybych chtel ovladat pocitac z vedlejsiho pokoje. To vite,
este
>na tom nejsem tak dobre, abych mohl mit pocitac v kazdy mistnosti.

mam udelany zarizeni, ktery prevadi IR z jedne mistnosti do druhe, na strane
prijmace je sfh??? cerna krabka ze tremi vyvody IR>TTL dva tranzistory
proudova smycka dve IR ledky umistene primo u pristroju v druhe mistnosti.
Jde to rozsirit jako sit, ze mas jeden prijmac a nekolik vysilacu, ale do
toho jsem se nepoustel. Schema nekde mam ale na papire a moc si to uz
nepamatuju, ale je to fakt uplne blbe takze odkazy na puvodni zdroje:

IR repeater circuit -
http://www.hut.fi/Misc/Electronics/docs/old/irremote.html
popripade na http://www.hut.fi/Misc/Electronics/ je spousta jiz vyresenych
problemu a nametu na nove