FLASH ROM SC22101

Medusa medusa
Středa Březen 17 11:44:27 CET 2004

Ahoj,

>----- Original Message -----
>From: Petr Bures <bures@ups.cz>
>To: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
>Sent: 28. dubna 1999 18:46
>Subject: Re: FLASH ROM SC22101
>

>Potrebuji doplnujici udaje.
>Neni to nahodou FLASHka z modemu ?

Neni, je to pamet jakehosi hudebniho zarizeni, jenz je pouzivano
kytaristami...

To hejble ma klasicke zapojeni uP51, 373, 2764 a k tomu je jeste dobastleny
tenhle brouk...
Jednotlive hudebni programy (Bohuzel, ja moc do hudby nedelam
a to hejble mi bylo popsano jen po telefonu) se prepinaji pomoci pedalu
(nohou) a protoze
to je starsi vec, tak bych tohodle brouka necim chtel nahradil jelikoz ani
netusim zda by se dal
poridit za rozumnou cenu a jestli vubec.

A ja jeste vypatral (teda ja ne, ale Altavista), ze by ho mel vyrabet
"SIERRA"???
Je to mozny??

S pozdravem
                        Medusa