generalni povoleni

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 11:44:27 CET 2004

Dobry den,
- pokud jde o frekvencni plan, dejte vedet presne v jake pasmu to ma byt a
bud vam dam
  vedet co tam je, nebo vas skontaktuji s nekym, kdo to ma pod palcem.
- opletacky mohou samozrejme byt a to zejmena pokud byjste rusil nejakou
sluzbu. Pak Vas
  najdou raz dva. Nedejte na to, ze nekdo nekde to provozuje a bez problemu
!!!
- ohledne jine frekvence mimo GP bych, pokud jde o vzdalenost do 300 m,
neuvazoval.
  Bude to opravdu profi zarizeni? Pak si nejsem jist. Existuji frekvence
vyhrazene pr medicinu.
  V tom ale nejsem kovanej. Muze to vyresit bod 1 ohledne FQ planu.
- Pokud je to do 300m a vyuzije zarizeni, ktere ma homologaci, pak jiz svoji
homologaci asi
  nebude potrebovat.
- ze by byl podrobny plan FQ na webu, tak o tom nevim.
- i tak bych tech 300m bral s velkou rezervou. Moje zkusenost je o dost
nizsi a to ruzne u ruznych zarizeni.
j. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
tel. 02-6921285 nebo 0602 330221