Co jsem nasel v modemu...

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:36:05 CET 2004

Po dlouhe dobe jsem zastrachal v supliku a narazil na stary nefunkcni
kapesni modem (LONGSHINE POCKET FAX-DATA MODEM) napajeny 9V baterii,
a tak jsem se do nej mrknul.

Ma dve propojene desky a na jedne je plno svabu ale ja jsem jich moc
nepoznal (obavam se, ze to budou same nestandartni zakaznicke svaby -
v takovem pripade mne hned uzemnete, at si nedelam nadeje). Osobne
tise doufam, ze tam bude najaky pekny mikroprocesor, protoze tam je
EPROMka 32kB a dva krystaly.

Neznate nektery z techto tri svabu ???
Tady jsou udaje z nich (prvni dva maji u sebe krystal):

----------------
2942 CJ
(c) EXAR 90
(c) INTEL 80, 82
9335
----------------
2901ACJ
D15027FN
3116034
980 W9326
(c) 1991 EXAR
29P02CJ
9332

Dal je na tom boardiku uz jen ta EPROMka, seriova EEPROMka, SRAM,
3x74xx, krystaly, LEDky, nejake kondiky, odpory a prach.

Existuje k modemu nejaka technicka dokumentace ??? Ja o firme
LONGSHINE nikdy neslysel...