Epson Stylus 800

tomas kapostas kapostas
Středa Březen 17 11:36:05 CET 2004

>Mel jsem snimac v plotru ALFI (cely z Merkuru :-) a cele to bylo
>pripojene k ZX- Spectru (predelani pro PC LPT by nebyl problem).
>Ve snimaci byl KP101 a mala zarovicka. V dekoderu byl A277D a
>invertory pro prevod do TTL.
>Snimalo to ve 24 stupnu sede a ja jsem to prevadel do PC a tam to
>zobrazoval. Fakt bezvadny, ale scanning trval dost dlouho (na te
>EPSONce by to mela fachat rychleji.

HI!!!

aj ja som s takymto laboroval pred storociami :), ja som urobil snimac z
LED-ky & fototranzistoru, ledku som skrz-naskrz prevrtal 0.6-kou
vrtakom, prestrcil som cez to vlakno z optokabla, vlepil a druhy koniec
optokabla som strcil do fototranzistora, do ktoreho som tiez navrtal
otvor po prechod a cely fofotranzistor som natrel nacierno.
koniec ledky s tym vlaknom sa mi jemne opieral o predlohu & pochodoval
po nej.... :-) Rozlisenie cca priemer vlakna

TOMI.

LEDk