Odposouchavani GSM

Pavel Rybka rybka
Středa Březen 17 11:36:04 CET 2004

Ale to se vi, ze ma pravo. Kdybyste poslouchal poradne, tak byste slysel,
ze prokurator, nebo jak se ta funkce jmenuje (povoluje domovni prohlidky a
tak) dal k odposlechu souhlas a tak odposlouchavali.

Jednalo se o GSM. Zobrazeny pristroj byl myslim Nejakej ten malej Sony,
snad CMD-Z1, proste GSM trpaslik za 30kKc.

Osobne si myslim, ze odposlouchavani z eteru je dost divoke, pokud to jde
zaridit jednoduseji... Koneckoncu pokud se nemylim, tak integralni soucasti
vsech komercnich sifrovacich systemu jsou "diry" pro policii, jmenovite
FBI. Prave proto tolik rozruchu kolem PGP. Ten byl zverejnen vcetne
zdrojaku. A taky jedna zajimavost. Na mobil servru je nebo urcite byl
material o lokalizaci mobilnich stanic. (Nejedna se o integraci GPS, ale
vyuziti informace o casovani zpozdovani paketu.) Takze pozor na Velkeho
Bratra!

At 13:26 22. 9. 1998 +0200, you wrote:
>Vcera vecer jsem v televizi zaslechl zpravu, ze policie
>odposlouchavala hovory z mobilniho telefonu (predpokladam GSM protoze
>mluvili o SIM-kartach), ktery mel nejaky kriminalnik schovany ve
>vezeni.
>Ja jsem sice slysel a cetl, ze je odposlouchavani z eteru teoreticky
>mozne, ale ze by policie uz takove prostredky mela? Jeste dalsi
>moznost je dohoda s majitel site mobil. telefonu, ale ma na to
>policie pravo?
>
>Cau, Pavel
>pavel.kriz@usa.net

Pavel Rybka, software consultant

e-mail:<rybka@iol.cz>
Privat: Jankovska 6, 140 00 Praha 4-Krc, Czech Republic
tel.: (+420-2) 900 299 65 GSM (+420) 602 31 26 83
SMS: "http://www.eurotel.cz/czi/sms.htm" -> 31 26 83