CCD kamera a PC

Ludvik Hoffmann hoffmann
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

K snimani videosignalu prez paralelni port se pouzivaji externi
adaptery, vzhledem k omezene kapacite par. portu se hodi hlavne pro
zaznam jednotlivych obrazku z videa a jejich ulozeni jako BMP nebo JPEG
(frame grabler). S analogovou videokamerou tak plni funkci digitalniho
fotoaparatu. Pri snimani videa je podstatne omezena rozlisovaci
schopnost nebo (a) pocet ramcu.
Tech adapteru je spousta, ceny okolo 5 000Kc. napr:
ZIPSHOT    http://www.europeri.com/
GRABIT      http://www.aimslab.com/Products/GrabitPro/grabitpro.htm
a dalsi napr.  http://www.intel.cz/intel/educate/pcdads/catch/gotcha.htm

Ludvik Hoffmann