CCD kamera a PC

Vaclav Grund vgrund
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

----------
From: safarcik@email.cz
To: Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
Subject: CCD kamera a PC
Date: 25 September 1998 10:28

Mohl by mi nekdo poradit jak pripojit modul CCD kamery k PC?
Kamera ma na vystupu standartni videosignal=>da se pripojit primo k
televizi.
Predstavoval bych si pripojeni k PC pres paralelni port, tak jako
bezne kamery urcene k pocitacum. Nechci pripojeni pres televizni
kartu.
Ma s tim nekdo nejakou zkusenost?

K tomu aby jsi mohl pripojit kameru s videovystupem k PC potrebujes
samozrejme Videodigitizer s prislusnym softwarem.
V tvem pripade v provedeni pro paralelni port. Ja mam Amigu a pro ni mam
videodigitizer pro paralelni port.
Nevim jak rychle jsou paralelni porty PC, ale prenos barevneho obrazu je
pomerne hodne narocny na rychlost rozhrani - zobrazeni by nemuselo byt
plynule. Mam nejaka schemata s CB videodigitizery pro paralelni port, ale
neni k tomu software pro PC.

Na internetu jsem videl pouze komplet - kameru s videodigitizerem v jedne
krabici pro paralelni port.
U nas ve firme mame jeste Videodigitizer pro PCMCIA ten je samozrejme
podstatne rychlejsi (a take drazzsi)

	Vaclav Grund