Odposouchavani GSM

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

> Dalej horsia sprava je ze v Globteli existuje aj tzv. aktivne
> odpocuvanie
> Cisla ktore Globtelu zada policia su sledovane stale aj ked mobil
> prave
> netelefonuje. Zapnuty mobil funguje ako odpocuvanie. Ktory neustale
> posiela do Globtelu (a ti dalej na policiu) vsetko co zachyti
> vo svojom okoli. Nastastie ak si date pozor da sa toto odpocuvanie
> lahko
> zachytit.
Tohle ale musi podporovat mobil (coz je divne). Jinak si nedovedu
predstavit, jak je to technicky mozne. Prijde mi to jako stara fama o
tom jak zjistit ze je vas telefon odposlouchavan. Stacilo totiz
vytocit cislo (uz si nepamatuju jake) a potom sve vlastni. Po
zaveseni telefonu tento opet zvonil a po zvednuti byl podivny ton.
Slo pouze o sluzbu poskytovanou nekterymi novejsimi ustrednami pro
kontrolu linky technikem (zpetne volani).

Tomas