Svetelna zavora

Jan Kratochvíl joke
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

S laserovou diodou, kterou prodavaj v GM elektronic by to slo v pohode.
Zkousel sem s tim svitit pouze s tou cockou co tam je original a ve
vzdalenosti cca 1km
to ma rozptyl asi 5cm, takze by to melo bejt v pohode. Cytat se to da
jakymkoliv fototranzistorem i bez optiky.
Myslim, ze vlastni konstrukce je prace tak na 20minut.
Jan Kratochv?l, JoKe
tel.: +420 - 603 - 234820
mail to: joke@blesk.cz

From: Petr Weissar <weissar@fenix.zcu.cz>
To: Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
Date: 25. z??? 1998 15:28
Subject: Svetelna zavora

Vazeni, mam takovy dotaz:
mam udelat jako semestralni praci svetelnou zavoru na cca 20 m (mozna i
vic).
Potrebuji zjistit, jak vykonnou laserovou diodu by to potrebovalo, pripadne
jestli by stacila i obycejna infradioda a za jakych podminek by tam sla
pouzit (narocnost na optiku?).
Pokud s tim nekdo ma zkusenosti nebo vi, kde potrebne informace najit,
prosim o odpoved na nize uvedenou adresu.

Diky
            Zdenka

| Ing. Petr Weissar              |
| weissar@fenix.zcu.cz           |