Dalkove ovladani

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

Timbroukem si nejsem jist, ale stare DO Tesla (ty velike s napajenim
6x1,5V AA) pouzivala kodovani sirkou mezer mezi impulsy (tak to dela
svab U a nejaka cisla). Mezera mezi prvnimy dvema impulsy je vzdy 0
(asi 5 ms) a pak nasleduje dalsich sest mezer, delsi jsou 1 (asi
7ms), po odesilani tehle sedmibitove zpravy nasleduje mezera (asi
13ms) a odesila se znovu, dokud je tlacitko zmacknuto.

Cau, Pavel