Dalkove ovladani

Kašpar Zdeněk kaspar
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

> Hi
> Dostalo se mi pred nedavnem do rukou DO od televizoru tesla a ja v nem
> nasel tohoto brouka:
> T 94 39 H
> 9012-011
>
> (20 pin)
> Potreboval bych zjistit jakou pouziva normu pro kodovani (RC5
> nebo neco
> jineho). Pripadne kde se da sehna dokumentace.
> Predem diky.

V amaterskem radiu rady B (modre)1987/6 jsou popsany DO uzivane u
televizoru TESLA. Vysilace jsou zalozeny (tech starsich TV) na SAB3210
(Siemens). V dalsich jsou pak pouzity U807 z NDR. Je tam i kompletni
popis kodovani a casovani signalu, vcetne konstrukci prijimacich casti.

Ale bohuzel neco podobneho vyse uvednemu kodu se tam nevyskytuje.

	S pozdravem

			Zdenek Kaspar