Rychla logika

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:01 CET 2004

On Tue, 6 Oct 1998, Tomas 'Edison' Dresler wrote:

>    Nevite, prosim, nekdo, kde by se daly sehnat soucastky rady
> 74ASxxx nebo neco podobneho dostatecne rychleho v maloobchode? Chystam
> se totiz stavet digitalni pametovy osciloskop (zobrazeni bude
> pocitacem). Zakladni pracovni kmitocet je 40MHz (na nem pracuje
> semiflash ADC). Pripadne pripominky nebo i dotazy jen ze zajimavosti
> na mou hlavu!

Tak to jsem kdysi zkousel, ale problem byl v tom, ze (bylo to na
bastldesce) jsem mel jenom 4bitove citace a ty kdyz se zapoji do serie aby
adresovaly 32k pameti tak je tam moc velky zpozdeni takze pro frekvence
nad 7.5 MHz to prohazovalo stranky. BTW nebylo by spatny to udelat primo
do nejaky programovatelny logiky, napr. XILINX nebo lepe ispLSI od
LATTICE, uz jsem to chtel po fredym milionkrat, ale furt nic - vyhoda je v
tom ze by se daly kombinatoricke funkce a jednoduche stavove automaty
udelat primo vedle citacu adres. Pouzival jsem 30Msampl. 8bitovy video
prevodnik.

CHtel jsem se do toho pustit uz davno, ale nejak jsem nenasel motivaci.
CHtel jsem to postavit modularne tak, aby se daly spojit treba dva moduly
a udelat tak dvoupsamovy oscilo nebo jeden modul s ad prevodnikem a druhy
jako logicky analyzator (bez ad prevodniku). Docela by se tohodilo.
Predpokladal jsem samostatnou jednotku na paralelni port spoustenou
nejakym prikazem ci podminkou v pripade toho log. analyzatoru. Pak by se
data precucaly do kompu.

Lada

>       S pozdravem
>
>          Tomas "Edison" Dresler
>
> E-mail: dresler@mobil.cz
> nebo:   dreslet@feld.cvut.cz

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/